Friday, July 15, 2011

Тэрэлж яваад ирлээ

Ангийн 9 н нөхөд тэрэлжид нэг хоног сайхан байгаль цэвэр агаарын дунд амарчаад ирлээ. Найдангийнхаа ачаар ая тухтай тохилог яваад ирлээ. Адал явдал ихтэй сайхан байсаан. Зй тэгээд зурагаас үзэцгээнэ биздээ. Дараа жилээс ангиараа бүгдээрээ явахын ерөөл дэвшүүлье. 

Замдаа явж байна даа 
Манай жолооч
Найдан машин гүйцэж түрүүлээд би айцан байгаан хахаха 
Манай хонины хонхорынхон 
Жолооны ард анх удаа суужаагаан
За ирцэн орон сууцаа барьж байна даа 
Хаха өгзөг
Жолоочийг минь алжийна
Хаха арайчдээ
Яаая гоё гоё
Миний туслах тогооч
Бүгдээрээ
булчин мулчин зүгээр л задарлаа
Оройн зоог
Согтоцгооцон гээлүү ккк
Өглөө болжээ
in bridge
Миний угаасан машин
Өдрийн унтлага
Хөвгүүд анд явцан хойгуур
Анд явчаад ирсэн нь
Анчид
Манай бяцхан хот
Хаха Билгүүн Нараа 2
Давкагийн гуя ямар байна Найдаан хаха
2 юу шиг харагджийна Нараа Найдан кк
Даашинз өмсчүүл Эрх чөлөөний хөшөө айн
 Сармагчин
Дуламсүрэн яааж байна
Найдан орчижээ бас
Билгүүнээ орчиж
Хаха Халз тулаан
Хэн нь дийлэх бол
Гол дээр
гол мангар хүйтэн байсан бас үертэй
 Позууд бол лаг байна а
Даваанямын тал бие нь усан дотор байгаа шүү
 Хахах
Хүчтэй залуу шүү


Хөөрхөн хөөрхөн юм сэтгэдэг залуу шүү

 Би зогсоогоороо байгаа шүү
Усанд сэлсэн манай ганц хүн
 Найдаан би чамайг аварнааа!!!!
 хэхэ
Манай Найдан сэлсээр л...

Хаахахаха хөөрхөн байна уу


 Өдрийн зоог


 Буцах замдаа мэлхий хад орлоо

 Энэ зургууд мэлхийн хадны орой дээр авхуулсан зургууд





Хэхэ охидуудыг дуурайж өөрийгөө авжаагаан гэсэн

 Тэрэлжийн гүүрэн дээр хажууд нь цоо шинэ гүүр баригдаад хуучин гүүр үзмэр болсон байна лээ
 Миний сүүдэр гарчижээ бас


 Хаха араас нь авах гэж байгаад баригдцийн
 Ая яая яа

За энэ зуршийг авхуулаад хот орсондоо

6 comments:

  1. xaxa nice nice goy yvsan shuu
    bi er n ix zurag daruulchdee tegej bgaad avnaa ..

    ReplyDelete
  2. zia td and ywsan howgvvd yu bariw da kekeke.....,

    ReplyDelete
  3. kk yamar goy yum be :D
    daraa jil angiaraa yawnaa :D

    ReplyDelete